Zakelijk
AfterPay betalingen
Hoe werkt AfterPay?
Heb je gekozen voor AfterPay? Dan loopt het gehele betaaltraject via AfterPay. Binnen 3 dagen ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. In het betaaloverzicht is jouw bestelling zichtbaar. Via MijnAfterPay en de AfterPay-App is een factuur altijd inzichtelijk.
De AfterPay app is te downloaden in de App Store en de Google Play Store
Hoe kan ik betalen met AfterPay
Hoe kan ik betalen met Afterpay?
Je kunt de gewenste betaalwijze zelf kiezen. In het betaaloverzicht kun je met de betaalknop direct naar IDEAL of met de betaalgegevens kan het bedrag handmatig worden overgeschreven.
De AfterPay app is te downloaden in de App Store en de Google Play Store
Waar kan ik mijn AfterPay factuur vinden?
De facturen worden per mail verstuurd naar het e-mailadres wat je hebt opgegeven tijdens het plaatsen van de bestelling.
E: klantenservice@afterpay.nl T: 020 -7 230 270
De AfterPay app is te downloaden in de App Store en de Google Play Store
Vragen over je factuur? Neem contact op met AfterPay.
Neem contact op met AfterPay via:
E-mail: klantenservice@afterpay.nl
Telefoon: 020 -7 230 270
De AfterPay app is te downloaden in de App Store en de Google Play Store
Waarom kan ik niet met AfterPay betalen?
Het kan voorkomen dat Afterpay niet zichtbaar is binnen de betaalomgeving. Kun je AfterPay niet gebruiken maar wil je dit wel graag, neem dan direct contact op met AfterPay:”
E: klantenservice@afterpay.nl T: 020 -7 230 270
De AfterPay app is te downloaden in de App Store en de Google Play Store
Waarom ontvang ik een onterechte herinnering van Afterpay
Je kunt de gewenste betaalwijze zelf kiezen. In het betaaloverzicht kun je met de betaalknop direct naar IDEAL of met de betaalgegevens kan het bedrag handmatig worden overgeschreven.
De AfterPay app is te downloaden in de App Store en de Google Play Store
Ik ben mijn betaaloverzicht van AfterPay kwijt. Kan ik een nieuwe krijgen?
Je hebt betaald, maar ontvangt toch een herinnering? Mogelijk hebben de herinnering en de betaling elkaar gekruist. Je ontvangt 3 dagen na het verwerken van de betaling een bevestiging per e-mail. Betaal je te laat? Dan kan AfterPay administratiekosten in rekening brengen. Download de AfterPay app om de meest actuele status van de betaling te bekijken.
De AfterPay app is te downloaden in de App Store en de Google Play Store
Bedrijfslogo
Kan ik kaarten versturen met mijn bedrijfslogo?
Uiteraard kun je al onze kaarten voorzien van jullie bedrijfslogo! Aan al onze wenskaarten kun je aan de binnenkant een foto toevoegen, in dit geval kun je dus jouw logo uploaden in plaats van een foto. Tip: Het is noodzakelijk dat het wel een jpg of jpeg bestand is.
Wil je zelf een kaart ontwerpen? Dan kun je kiezen voor een fotokaart en jouw eigen ontwerp uploaden. Let er wel op dat je een JPG of JPEG-bestand upload. Je kunt dan zowel aan de voorkant als aan de binnenzijde een foto oftewel logo toevoegen.
Kom je er niet uit? We staan graag voor je klaar om je te helpen.