Bezorging
Bezorging kaarten
Wat is de levertijd van kaarten?
Het postnetwerk in Nederland en België draait normaal en onze capaciteit om kaarten te versturen is ruim voldoende. We zetten ons iedere dag maximaal in om jouw wenskaart veilig en op tijd te bezorgen. Als je voor 18:00 uur een kaart bestelt, wordt deze in principe de volgende dag bezorgd. Helaas kunnen we dit niet geheel garanderen en kan het zijn dat je kaart later wordt bezorgd dan gepland.
Mijn kaart is niet aangekomen
Wat ontzettend vervelend! Wij begrijpen je teleurstelling. Je verwacht dat je kaart is bezorgd en dat is niet gebeurd.
Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Deze kun je vinden in Mijn Account of op je orderbevestiging die je na het maken van je bestelling per e-mail hebt ontvangen.
Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
De bezorgpagina vind je hier.
Heb je andere vragen of geen Hallmark-account? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
Mijn kaart is beschadigd
Allereerst onze excuses voor dit vervelende voorval. Wat ontzettend jammer! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Wat zijn de verzendkosten van een wenskaart?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van je kaart en het gewenste bezorgmoment. De kosten variëren van € 2,17 t/m € 6,99. Voor actuele informatie omtrent de bezorgkosten van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
De bezorgpagina vind je hier.
Wie bezorgt mijn kaart/brievenbuspakje?
Alle kaarten en brievenbuspakjes worden in Nederland bezorgd door PostNL, en in België door B-Post.
In welke envelop wordt mijn kaart verstuurd?
Alle kaarten worden verstuurd in een luxe envelop bedrukt met onze (subtiele) huisstijl. De enveloppen zijn gemaakt van hoge kwaliteit linnen-look papier. Ansichtkaarten worden vanzelfsprekend zonder envelop verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten als ik meerdere kaarten wil versturen?
Als u in één bestelling meerdere kaarten wilt verzenden naar verschillende ontvangers betaalt u per kaart verzendkosten. De verzendkosten varieren van €2,17 tot € 7,35 per kaart.
Status van mijn bestelling
Kan ik mijn bestelling volgen?
Kaarten zijn jammer genoeg niet traceerbaar. Je kunt deze dus niet volgen, maar worden normaal gesproken de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een andere bezorgdatum hebt gekozen.
Als je cadeau door de brievenbus past (zoals bijvoorbeeld chocoladetelegrammen), wordt het bezorgd samen met de reguliere post. Je kunt deze dus niet volgen, maar worden normaal gesproken de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een andere verstuurdatum hebt gekozen.
Cadeaus die met pakketpost worden verstuurd, kun je wél volgen. In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code. Als je geen account hebt, kun je je Track & Trace code terugvinden in je mailbox.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Na de betaling ontvang je direct onze orderbevestiging per e-mail. Wellicht is deze in je spam/ongewenste mailbox terecht gekomen.
Is de betaling gelukt?
Zie je je bestelling wel in "Mijn Account" staan bij je "Mijn Bestellingen"? Dan is je bestelling goed doorgekomen en verwerkt. Zo niet, onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Ik heb geen verzendbevestiging met track&trace code ontvangen
Cadeaus die met pakketpost worden verstuurd of bestellingen die via de koerier worden verstuurd, hebben een traceernummer. Je ontvangt dit nummer per e-mail op de dag dat we je bestelling versturen. Heb je geen traceernummer ontvangen per mail? Laat je het ons dan even weten?
Meer informatie nodig? Neem dan even contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
Mijn bestelling is niet/te laat aangekomen
Is jouw bestelling niet geleverd op de gewenste bezorgdag? Wat ontzettend vervelend! We begrijpen je teleurstelling. Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is of omdat de ontvanger niet thuis was.
Controleer je email om te zien of we je hierover hebben geïnformeerd. Indien de track&trace pagina niet is bijgewerkt terwijl de gewenste bezorgdag voorbij is, kan er iets anders mis zijn gegaan met de levering. Neem dan hier contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee!
Bestelling is niet aangekomen / te laat
Mijn bestelling is niet aangekomen
Wat ontzettend vervelend! Wij begrijpen je teleurstelling. Je verwacht dat je kaart en/of cadeau is bezorgd en dat is niet gebeurd. Omdat er zoveel lieve attenties worden verstuurd, is het momenteel erg druk en is het mogelijk dat bestellingen later geleverd worden dan de verwachte bezorgdatum. Over het algemeen zien we dat sommige cadeaus 2 tot 4 dagen later bezorgd worden. We evalueren de situatie voortdurend, in samenwerking met onze logistieke partners.
Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Deze kun je vinden in Mijn Account of op je orderbevestiging die je na het maken van je bestelling per e-mail hebt ontvangen.
Controleer je track & trace code
Het kan voorkomen dat de traceer informatie onjuist is, nog niet is geupdate of een pakket later dan verwacht wordt bezorgd. Zodra je bestelling bij PostNL is aangeleverd, ontvang je een mail met de track&trace van PostNL. Houdt daarna via de link de status in de gaten. Ook kun je hier de meest recente ontwikkelingen en bezorginformatie vanuit PostNL of bpost bekijken.
Heb je vragen of geen Hallmark-account? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
Mijn bestelling is te laat aangekomen
Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling te laat is bezorgd. Voor de bezorging zijn wij afhankelijk van PostNL en Bpost. Het kan voorkomen dat de traceer informatie onjuist is, nog niet is geupdate of een pakket later dan verwacht wordt bezorgd. Zodra je bestelling bij PostNL of Bpost is aangeleverd ontvang je een mail met de track&trace code. Houdt daarna via de link de status in de gaten.
Is jouw bestelling na twee dagen nog niet aangekomen? Onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
De bezorgpagina vind je hier.
Mijn kaart is niet aangekomen
Wat ontzettend vervelend! Wij begrijpen je teleurstelling. Je verwacht dat je kaart is bezorgd en dat is niet gebeurd.
Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Deze kun je vinden in Mijn Account of op je orderbevestiging die je na het maken van je bestelling per e-mail hebt ontvangen.
Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
De bezorgpagina vind je hier.
Heb je andere vragen of geen Hallmark-account? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
Mijn brievenbuspakje is niet aangekomen
Wat ontzettend vervelend dat je brievenbuspakketje nog niet is bezorgd.
Normaal gesproken worden bestellingen binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus voorkomen dat er een vertraging optreedt van 1 tot 2 werkdagen.
Zou je bestelling vandaag in de brievenbus bezorgd worden? Dan willen we je vragen om deze hele bezorgdag nog even geduldig af te wachten. De bezorger kan namelijk ook nog in de avond langskomen. Mogelijk is de bezorging niet gelukt omdat de brievenbus te klein is. In dit geval zal de bezorger het pakketje persoonlijk overhandigen aan de ontvanger. Je kunt de status van de zending controleren via de Track & Trace code die je hebt ontvangen in de verzendbevestiging.
Mogelijk is je bestelling niet bezorgd vanwege een onjuist of onvolledig bezorgadres. Controleer daarom eerst de Track & Trace pagina en het bezorgadres van je bestelling voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Geen orderbevestiging ontvangen
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Na de betaling ontvang je direct onze orderbevestiging per e-mail. Wellicht is deze in je spam/ongewenste mailbox terecht gekomen.
Is de betaling gelukt?
Zie je je bestelling wel in "Mijn Account" staan bij je "Mijn Bestellingen"? Dan is je bestelling goed doorgekomen en verwerkt. Zo niet, onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Ik heb geen verzendbevestiging met track&trace code ontvangen
Cadeaus die met pakketpost worden verstuurd of bestellingen die via de koerier worden verstuurd, hebben een traceernummer. Je ontvangt dit nummer per e-mail op de dag dat we je bestelling versturen. Heb je geen traceernummer ontvangen per mail? Laat je het ons dan even weten?
Meer informatie nodig? Neem dan even contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Mijn kaart en/of cadeau is beschadigd. Wat nu?
Allereerst onze excuses voor dit vervelende voorval. Wat ontzettend jammer! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Naar buitenland versturen
Kan ik mijn kaart naar het buitenland sturen?
Je kunt je kaart overal naartoe sturen. Voor kaarten binnen Europa neemt het gemiddeld twee tot vier werkdagen alvorens de kaart toekomt. Voor kaarten naar de rest van de wereld neemt het gemiddeld zes tot acht werkdagen. Dit is afhankelijk van de buitenlandse postbedeling.
Let op: Onze houten, chocolade kaarten en cadeaus zijn een uitzondering hierop. Deze kunnen enkel binnen Nederland en België worden bezorgd.
Kan ik mijn kaart en cadeau naar het buitenland sturen?
Onze cadeaus kunnen naar Nederland en binnen België verstuurd worden. Een kaart zonder cadeau kan je naar waar ter wereld sturen.
Algemene bezorginformatie
Wie bezorgt mijn kaart en/of cadeau?
De kaarten en cadeaus die door de brievenbus passen, worden bezorgd door een postbode van Bpost.
De overige cadeaus worden verstuurd via de pakketservice van Bpost of PostNL. Via de Track & Trace link kun je zien welke bezorger voor jou onderweg is. In Mijn Account vind je je Track & Trace code. Als je geen account hebt, kun je je Track & Trace code ook terugvinden in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen.
Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
De bezorgpagina vind je hier.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte van je kaart, cadeau en moment van bestellen. De kosten variëren van € 2,17 t/m €9,99. Klik hier voor meer informatie.