Bestellen
Prijzen & formaten
Hoeveel kost een kaart?
De prijzen van onze kaarten vind je onder elke kaart. Wel zo makkelijk als je de ideale kaart aan het uitzoeken bent.
Prijzen zijn excl. verzendkosten.
Bekijk ook of er een leuke voordeelactie leuke voordeelactie is waar jij aan mee kan doen!
Welke kaartformaten zijn er?
Wil je groot, groter of grootst verrassen? Wij bieden verschillende formaten kaarten aan.
- Standaard formaat: |
16,7 x 12,0 cm |
- XL formaat: |
21,6 x 15,5 cm |
- Vierkant formaat: |
12 x 12 cm |
- Vierkant L formaat: |
15 x 15 cm |
Fotokaarten kunnen ook besteld worden als ansichtkaarten.
- Standaard formaat: |
16,7 x 12,0 cm |
- XL formaat: |
21,6 x 15,5 cm |
Het formaat van de houten kaart is 12 x 16,7 cm. Onze houten kaarten zijn liggend en staand verkrijgbaar.
Het formaat van de chocolade kaart is 11,5 x 17 cm. Onze chocolade kaarten zijn liggend en staand verkrijgbaar.
Kan het formaat van de kaart aangepast worden in de winkelmand?
Voordat je betaald hebt kun je het formaat nog aanpassen. Klik in je winkelmand op 'Wijzig' en kies voor de optie 'Formaat'.
Let op! Onze houten kaarten, fotokaarten en ansichtkaarten zijn hiervan uitgezonderd.
Adresseren & Versturen
Hoe kan ik een Excel-adressenbestand uploaden?
Welkom bij de mini-cursus Adresseren! Een adressenbestand uploaden gaat heel gemakkelijk met ons voorbeeldbestand. Dat kun je hier downloaden. Plaats de gegevens in de juist kolommen en sla het bestand op.
Volg onderstaand stappenplan:
- Maak eerst je kaart zoals je gewend bent.
- Klik bij adresseren op ''Excel-adressenbestand uploaden'' en vervolgens op de oranje button Adressenbestand uploaden
- Zoek je ingevulde adressenbestand op en voeg het toe
- Er verschijnt nu een scherm met de gegevens die wij nodig hebben om het kaartje te versturen. Selecteer de juiste kolommen, bijvoorbeeld ''Voornaam met kolom B1''. Als je gegevens niet nodig hebt, bijvoorbeeld Bedrijfsnaam, kun je die gewoon leeg laten. Als je klaar bent, klik je op de oranje button om verder te gaan naar de controle-stap.
- Hier kun je alle ingevoerde gegevens bekijken en aanpassen indien nodig. Als er geen land gespecificeerd is, wordt standaard altijd België ingevuld. Let dus goed op of dat de bedoeling is.
- Alles oké? Klik dan op de button 'Toevoegen aan verzendlijst' om verder te gaan met het bestelproces.
Tip voor later:
Wil je deze adressen vaker gebruiken? De groep wordt standaard opgeslagen, dus die kun je de volgende keer weer gebruiken. Daarnaast kun je de adressen ook los opslaan in je adresboek. Vink dan de optie 'Voeg adressen individueel toe aan mijn adresboek' aan.
Kan ik een kaart naar mezelf versturen om hem persoonlijk te overhandigen?
Jazeker, dat kan! Is je kaart helemaal klaar? Kies dan bij het adresseren voor 'Stuur naar mezelf als set'. Je kunt dan het aantal kaarten kiezen vanaf 1 stuks
Je kaart wordt in een doosje samen met een blanco enveloppe aan je verzonden.
Kan ik een set kaarten thuis laten bezorgen?
Zeker weten! Je kunt een set dezelfde kaarten thuis ontvangen. Dit kan al vanaf 1 kaart. Je kaarten worden met bijpassende enveloppen naar je toegestuurd in een doosje. Ansichtkaarten zijn hier van uitgezonderd en een set verschillende kaarten combineren is nog niet mogelijk. Je kunt zelf aangeven of je ook postzegels erbij wilt bestellen. De verzendkosten bedragen €4,99 - ongeacht het aantal kaarten dat je bestelt. Dit is alleen mogelijk bij een standaard kaart of een XL kaart. XXL- kaarten zijn hiervan uitgezonderd.
Kan ik een kaart die ik al gemaakt heb opnieuw gebruiken?
Absoluut! Als je een Hallmark-account hebt, kun je je verstuurde kaarten opnieuw gebruiken.
Heb je een kaart gemaakt op je computer?
Ga naar Mijn Account en klik in het linkermenu op 'Mijn Bestellingen'. Selecteer de kaart die je opnieuw wilt gebruiken en klik vervolgens op 'Gebruik opnieuw'.
Heb je je kaart gemaakt in de app?
Dan kun je je kaart opnieuw gebruiken via 'Mijn Bestellingen'.
Het is (nog) niet mogelijk om een ansichtkaart die je op je gsm of tablet hebt gemaakt, opnieuw te gebruiken op je computer. We werken hard aan een oplossing om dit mogelijk te maken. Voor nu raden we je aan om je kaart opnieuw te maken op dezelfde manier als hoe je die eerder hebt gemaakt. Heb je een kaart gemaakt op je gsm? Maak die dan opnieuw op je gsm. Hetzelfde geldt voor het maken van een kaart op computer. Excuses voor het ongemak.
Kan ik dezelfde kaart naar meerdere mensen versturen?
Uiteraard! Je kunt je kaart naar zoveel mensen sturen als je wilt.
Wanneer je bij stap 3 'Adresseren' bent, kun je klikken op 'Nog een ontvanger +'. Op deze manier kun je een tweede ontvanger invoeren. Als je ingelogd bent, kun je alle adressen opslaan in je adresboek. De volgende keer kun je ze dan gemakkelijk aanklikken.
Kaart maken
Kan ik decoraties aan de kaart toevoegen?
Zeker weten! Je kunt naar hartenlust decoraties toevoegen aan je kaart. Van ballonnen tot hartjes, of trek de verkleedkist open en tover een snor op iemands gezicht. Hoe doe je dat? Simpel.
Tijdens het bewerken van de kaart verschijnt de optie 'decoratie toevoegen'. Er opent een venster met honderden decoraties verdeeld over verschillende categorieën. Veel plezier!
Mocht je een decoratie missen, laat het ons vooral weten :)
Hoe kan ik een foto toevoegen?
Op elke wenskaart kun je aan de binnenkant foto's toevoegen. Zoveel je maar wilt! Hoe doe je dat? Tijdens het bewerken van (de binnenkant van) je kaart zie je de optie 'upload foto's'. Klik je hier op dan verschijnt er een venster waar je je foto's kunt uploaden via de knop 'foto's uploaden'. Zodra het uploaden klaar is, verschijnen de foto's in het venster. Klik op de foto die je wilt toevoegen aan je kaart.
Je geüploade foto's zie je vervolgens ook links naar je kaart staan. Als je een Hallmark-account hebt, worden deze voor je bewaard. Je kunt maximaal 16 foto's bewaren.
Naast wenskaarten biedt Hallmark ook tal van fotokaarten. Op een fotokaart kun je ook op de voorkant foto's plaatsen. Je kunt kiezen voor blanco kaart, waarbij je dus eigenlijk je kaart helemaal zelf kan ontwerpen met je eigen foto's. Of je kiest voor een van onze vele fotokaders, waarbij je een foto kunt plaatsen in het design van de kaart.
Hoe kan ik het lettertype wijzigen?
Selecteer de tekst in de kaart. Er verschijnt dan een palet waar je het lettertype, de kleur en de grootte van je tekst kunt wijzigen.
Je kaart opslaan
Hoe kan ik mijn kaart opslaan?
Wil je nog even nadenken over je kaart of heb je niet genoeg tijd om de kaart direct af te ronden? Als je bent ingelogd, kun je je kaart gemakkelijk in je account opslaan.
Klik tijdens het bewerken van de kaart op de Opslaan-button en je kaart wordt opgeslagen onder Opgeslagen kaarten in Mijn Account.
Let op! Een kaart wordt 30 dagen opgeslagen. Hierna vervalt deze en kan hij niet meer worden teruggehaald.
Uitnodigingen
Kan ik een proefkaart van mijn uitnodiging ontvangen?
Wat ontzettend leuk dat je je uitnodigingen bij Hallmark wilt bestellen. We bekijken graag met jou de mogelijkheden, onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Fotokaarten
Hoe kan ik een foto toevoegen?
Op elke wenskaart kun je aan de binnenkant foto's toevoegen. Zoveel je maar wilt! Hoe doe je dat? Tijdens het bewerken van (de binnenkant van) je kaart zie je de optie 'upload foto's'. Klik je hier op dan verschijnt er een venster waar je je foto's kunt uploaden via de knop 'foto's uploaden'. Zodra het uploaden klaar is, verschijnen de foto's in het venster. Klik op de foto die je wilt toevoegen aan je kaart.
Je geüploade foto's zie je vervolgens ook links naar je kaart staan. Als je een Hallmark-account hebt, worden deze voor je bewaard. Je kunt maximaal 16 foto's bewaren.
Naast wenskaarten biedt Hallmark ook tal van fotokaarten. Op een fotokaart kun je ook op de voorkant foto's plaatsen. Je kunt kiezen voor blanco kaart, waarbij je dus eigenlijk je kaart helemaal zelf kan ontwerpen met je eigen foto's. Of je kiest voor een van onze vele fotokaders, waarbij je een foto kunt plaatsen in het design van de kaart.
Aan welke eisen moet mijn foto voldoen?
Leuke foto gemaakt? Uiteraard willen wij ook dat jouw fotokaart het beste tot zijn recht komt. Een foto zegt meer dan 1.000 woorden! We geven je graag tips voor het beste resultaat.
- Het is belangrijk dat je een .jpg of jpeg-bestand upload. Andere bestanden kunnen niet geüpload worden.
- Om goede kwaliteit te leveren kun je het beste een foto van 1400 pixels uploaden. Lager is natuurlijk wel mogelijk, maar 900 pixels is het minimale.
- Foto's van foto's zijn niet aan te raden
Let Op! Hou er rekening mee dat er 3 mm van je foto wordt afgesneden tijdens het druk proces.
Kan ik mijn fotokaart opslaan?
Ja, dat is mogelijk. Als je ingelogd bent kan je je fotokaart opslaan. Je hoeft daarvoor tijdens het maken alleen op de knop "Opslaan" te klikken. En het wil je er daarna toch nog iets aan veranderen? Geen probleem, dat kan gewoon.
Je opgeslagen kaarten kun je vinden onder het kopje conceptkaarten in Mijn Account.
Enveloppen
In welke envelop wordt mijn kaart verstuurd?
Alle dubbele wenskaarten en dubbele fotokaarten worden bezorgd in een luxe envelop bedrukt met onze (subtiele) huisstijl. De enveloppen zijn gemaakt van hoge kwaliteit linnen-look papier. Hier vind je meer informatie over onze enveloppen & verpakkingen.
Ansichtkaarten worden vanzelfsprekend zonder envelop verstuurd.
Welke enveloppen krijg ik bij mijn set kaarten?
Bij een set kaarten ontvang je onbedrukte luxe enveloppen met een linnen-look. De enveloppen bevatten geen venster.
Bestellen Chocolade kaart
Tot welk tijdstip kan ik de chocolade kaart bestellen zodat deze de volgende dag wordt bezorgd?
Als je jouw chocolade kaart op werkdagen voor 21.00 uur en op zondag voor 18.00 besteld en betaald hebt, dan wordt je verrassing de volgende dag al bezorgd.
Kan ik een chocolade kaart samenvoegen met een cadeau?
Het is helaas niet mogelijk om een chocolade kaart met een cadeau te combineren. Uiteraard kun je wel de cadeaus met een papieren wenskaart versturen.
Kan ik een set choco kaarten thuis laten bezorgen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om een set choco kaarten te bestellen. Wel zijn de choco kaarten geschikt om thuis te ontvangen doordat er geen adres op de achterkant van de kaart wordt gedrukt.
Kan ik mijn chocolade kaart naar het buitenland sturen?
Je kunt de chocolade kaart alleen binnen België en Nederland versturen. Op dit moment zijn andere landen helaas nog niet mogelijk.
Wordt het adres van de ontvanger op de achterkant van mijn chocolade kaart gedrukt?
Het adres staat op de brievenbus doos waarin wij je chocolade kaart verzenden.
Bestellen Houten kaart
Hoeveel kost een houten kaart?
De prijs van een houten kaart is € 7,95. Dit is inclusief een houten standaard om jouw kaart neer te zetten. Zo kun je de kaart altijd bewaren als herinnering!
* Dit is de prijs exclusief verzendkosten van € 3.95.
Wat is het formaat van mijn houten kaart?
Het formaat van de houten kaart is 12 x 16,7 cm. Onze houten kaarten zijn liggend en staand verkrijgbaar.
Kan ik een foto plaatsen op mijn houten kaart?
Het is mogelijk om een foto toe te voegen op onze houten fotokaarten. Ook kan je op de door onze designers gemaakte houten kaarten op de achterkant je foto plaatsen.
Tot welk tijdstip kan ik de houten kaart bestellen zodat deze de volgende dag wordt bezorgd?
Als je jouw houten kaart op werkdagen voor 21:00 uur en op zondag voor 18:00 uur bestelt, dan wordt je verrassing de volgende dag al bezorgd.
Helaas is het nog niet mogelijk om de kaarten buiten België/Nederland versturen.
Wil je iemand verrassen met een andere kaart? Bekijk dan ons grote assortiment wenskaarten.
Kan ik een houten kaart samenvoegen met een cadeau?
Wat leuk dat je een houten kaart met cadeau wil bestellen. Het is helaas niet mogelijk om een houten kaart met een cadeau te combineren. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Uiteraard kun je wel de cadeaus met een papieren wenskaart versturen.
Kan ik mijn houten kaart naar het buitenland sturen?
Je kunt de houten kaart alleen binnen België/Nederland versturen. Op dit moment zijn andere landen helaas nog niet mogelijk.
Kan ik een set houten kaarten thuis laten bezorgen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om een set houten kaarten te bestellen. Wel zijn de houten kaarten geschikt om thuis te ontvangen doordat er geen adres op de achterkant van de kaart wordt gedrukt.
In welke enveloppe wordt mijn houten kaart verstuurd?
Je houten kaart wordt in een blanco enveloppe met bubbelpapier verstuurd.
Wordt het adres van de ontvanger op de achterkant van mijn houten kaart gedrukt?
Er worden geen adressen op de houten kaart gedrukt.
Hoe kan ik een foto toevoegen?
Op elke wenskaart kun je aan de binnenkant foto's toevoegen. Zoveel je maar wilt! Hoe doe je dat? Tijdens het bewerken van (de binnenkant van) je kaart zie je de optie 'upload foto's'. Klik je hier op dan verschijnt er een venster waar je je foto's kunt uploaden via de knop 'foto's uploaden'. Zodra het uploaden klaar is, verschijnen de foto's in het venster. Klik op de foto die je wilt toevoegen aan je kaart.
Je geüploade foto's zie je vervolgens ook links naar je kaart staan. Als je een Hallmark-account hebt, worden deze voor je bewaard. Je kunt maximaal 16 foto's bewaren.
Naast wenskaarten biedt Hallmark ook tal van fotokaarten. Op een fotokaart kun je ook op de voorkant foto's plaatsen. Je kunt kiezen voor blanco kaart, waarbij je dus eigenlijk je kaart helemaal zelf kan ontwerpen met je eigen foto's. Of je kiest voor een van onze vele fotokaders, waarbij je een foto kunt plaatsen in het design van de kaart.
Geboorte kaarten
Kan ik postzegels bij mijn geboortekaartjes bestellen?
Jazeker, je kan postzegels bij je geboortekaartjes bestellen dit zijn gewone postzegels en geen speciale geboortezegels. Tijdens het bestelproces kan je het aantal kaartjes kiezen, hier kan je ook het aantal postzegels aangeven.
Kan ik etiketten bestellen voor de enveloppen?
Wij begrijpen dat je van tevoren alles wilt voorbereiden, zoals de adresetiketten, om het versturen van je geboortekaartjes zo snel mogelijk na de geboorte van jullie kleintje te kunnen laten plaatsvinden. Het is echter helaas niet mogelijk om etiketten met adressen bij ons te bestellen voor jouw geboortekaartjes. Het is wel mogelijk om de geboortekaartjes rechtstreeks versturen.
Hallmark app
Download de Hallmark-app voor Android
Wil je de Hallmark-app downloaden? Je kunt de Hallmark-app voor Android gratis downloaden in de Play Store. Zoek in de Play store op 'Hallmark kaart'.
Tip: zorg er voor dat je altijd update naar de nieuwste versie.
Download de Hallmark-app voor iPhone en iPad
Wil je de Hallmark-app downloaden? Je kunt de Hallmark-app voor iPhone/iPad gratis downloaden in de App Store. Zoek in de app store op 'Hallmark kaart'.
Tip: zorg er voor dat je altijd update naar de nieuwste versie.
Is mijn telefoon geschikt voor de Hallmark-app?
De Hallmark-app is beschikbaar voor Android Jelly Bean, v16, 4.1.x en nieuwer. Voor iOS vanaf iOS 8 wordt hij binnenkort ook beschikbaar.
Kan ik mijn adresboek wijzigen?
In de Hallmark-app heb je de mogelijkheid om het adres dat je selecteert bij adresseren aan te passen in je adresboek. Tik hiervoor de geadresseerde aan, pas het adres aan en kies voor 'Opslaan in adresboek'.
Kan ik een kaart die ik al gemaakt heb opnieuw gebruiken?
Absoluut! Als je een Hallmark-account hebt, kun je je verstuurde kaarten opnieuw gebruiken.
Heb je een kaart gemaakt op je computer?
Ga naar Mijn Account en klik in het linkermenu op 'Mijn Bestellingen'. Selecteer de kaart die je opnieuw wilt gebruiken en klik vervolgens op 'Gebruik opnieuw'.
Heb je je kaart gemaakt in de app?
Dan kun je je kaart opnieuw gebruiken via 'Mijn Bestellingen'.
Het is (nog) niet mogelijk om een ansichtkaart die je op je gsm of tablet hebt gemaakt, opnieuw te gebruiken op je computer. We werken hard aan een oplossing om dit mogelijk te maken. Voor nu raden we je aan om je kaart opnieuw te maken op dezelfde manier als hoe je die eerder hebt gemaakt. Heb je een kaart gemaakt op je gsm? Maak die dan opnieuw op je gsm. Hetzelfde geldt voor het maken van een kaart op computer. Excuses voor het ongemak.
Kan ik mijn kaarten annuleren?
Ben je ingelogd? Je bestelde kaart kun je altijd terug vinden in Mijn Account . Als je je kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart annuleren. Je ontvangt een kortingscode t.w.v. het bedrag van de bestelling. Je bestelling is al onderweg naar de drukker als je de knop ""Annuleer mijn bestelling"" niet meer in je account ziet. Helaas kun je deze niet meer annuleren.
Heb je je kaarten in de app gemaakt?
In de Hallmark-app is er geen mogelijkheid om je kaarten te annuleren. Je kunt dit natuurlijk wel doen via de website, zie hierboven hoe je dat doet :)
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Kan ik cadeaus bestellen via de Hallmark-app?
Cadeaus kun je niet bestellen via de Hallmark-app, wel altijd via de website deze werkt ook op je gsm en tablet.
Kan ik verschillende kaarten in één bestelling maken?
Je kan per bestelling één kaart maken, deze kan je wel naar verschillende ontvangers versturen. Wil je verschillende kaarten versturen? Maak dan meerdere orders in de Hallmark-app, of bestel via www.hallmark.be ook beschikbaar via je gsm en tablet.
Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar in de Hallmark-app?
Je kunt op de volgende manieren bij ons betalen. Alle betaalmethodes zijn gratis!
- Internetbankieren via Mistercash - Bancontact.
- Betalen met je creditcard (Mastercard of Visa).
- Betalen via iDEAL.
Wanneer je een betaalmethode kiest wordt je omgeleid buiten onze app om voor de betaling. Daarna wordt je weer naar de app terug geleid.
Kan ik in de Hallmark-app met kortingscodes betalen?
Dat kan zeker! Als je ingelogd bent in de Hallmark-app zie je in het bestelling overzicht de mogelijkheid om een kortingscode te selecteren. Je hoeft hiervoor alleen de gewenste kortingscode aan te klikken en af te rekenen. Als je niet ingelogd bent kun je zelf de kortingscode intypen via 'handmatig invoeren'. Meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken is op dit moment nog niet mogelijk.
Ik kreeg een foutmelding in de Hallmark-app, is mijn bestelling nu goed doorgekomen?
Wanneer je van ons een orderbevestigingsmail hebt ontvangen kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt. Heb je een Hallmark-account en staat je bestelling bij je "Mijn Bestellingen", dan is je bestelling goed doorgekomen en verwerkt. Heb je toch twijfels over je bestelling of een andere vraag? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.