Mijn account
Hoe werkt mijn account?
Wat zijn de voordelen van een Hallmark-account?
Als uniek Hallmark-lid profiteer je van vele voordelen. We zetten ze voor jou even op een rijtje:
- Als eerste op de hoogte van alle acties
- Een Hallmark-spaarkaart (6 stempels = gratis kaart)
- Je eigen online (verjaardags)kalender
- Overal online al je adressen
- Jouw bestelhistorie
- Bezorgdatum en adres aanpassen
Hoe maak ik een account aan?
Wat ontzettend leuk dat je een Hallmark-account wilt aanmaken. Dit is super makkelijk! Hier kun je een account aanmaken.
Hoe activeer ik mijn account?
Na het maken van je account ontvang je van ons een e-mail om je account te activeren. In deze mail vind je een activeringslink. Als je op deze link klikt, is je account geactiveerd en direct klaar voor gebruik.
Welkom bij Hallmark Cards!
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Alle persoonsgegevens die je verstrekt aan Hallmark worden alleen voor interne doeleinden gebruikt. Hallmark verstrekt geen persoonsgegevens aan derden. Lees onze privacy policy voor meer informatie.
Kan ik mijn account ook gebruiken in de app?
Ja, je account kun je zowel op de PC als in de app of tablet gebruiken.
Is een account gratis?
Ja, een Hallmark-account is helemaal gratis en biedt bovendien tal van voordelen!
Account opzeggen
Wil je je Hallmark-account opzeggen?
Jammer dat je je account wilt opzeggen. Als je je account wilt laten verwijderen kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij melden je account af en sturen je een bevestiging per e-mail. Uiteraard hopen wij dat je ons in de toekomst weer bezoekt.
E-mailadres / wachtwoord wijzigen
Kan ik mijn e-mailadres (gebruikersnaam) wijzigen?
Ja, hoor, heel makkelijk! Dit doe je gemakkelijk in Mijn Profiel in mijn account. Klik hier op ‘E-mailadres aanpassen’ en volg de instructies.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Dat kan gebeuren! Ga naar inloggen bovenin de pagina, vul je e-mailadres in en klik op 'wachtwoord vergeten'. Er wordt een e-mail met link gestuurd, zodat je opnieuw kan inloggen. Opgelost :)
Sparen met de Kaartclub
Wat bedoelen jullie met een spaarprogramma?
Klanten met een account zijn automatisch lid van het Hallmark kaartclub spaarprogramma en sparen met elke online bestelling punten waarmee extra korting en andere leuke voordelen gespaard kunnen worden.
Hoe spaar ik punten?
Verras een ander met aandacht en stuur een kaart (met cadeautje). Zo spaar je automatisch punten via de kaartclub. Hoe meer punten je spaart, hoe beter de voordelen worden. Met deze punten kan je persoonlijke beloningen verdienen zoals gratis wenskaarten.
1 kaart = 5 punten
Kaart en cadeau = 10 punten
Maximaal 15 punten per bestelling
Wanneer bereik ik een nieuw level?
Nieuwe klanten beginnen in het Hart van brons level en krijgen 5 punten als welkomstcadeau.
Wanneer je 50 punten hebt, bereik je het Hart van zilver level.
Wanneer je 250 punten hebt, bereik je het Hart van goud level.
Elk nieuw level opent deuren naar nieuwe leuke verrassingen, voordelen en nog veel meer!
Kan ik ook nog sparen met de spaarkaart?
De spaarkaart met de zegels is in het nieuwe spaarprogramma van de Hallmark kaartclub overgezet naar het sparen van punten. Je kunt nog steeds voor gratis wenskaarten sparen, bij elke 25 punten verdien je er namelijk een, voorheen was dit bij elke zes zegels.
Wat zijn de verschillende levels?
Elk nieuw level opent deuren naar nieuwe leuke verrassingen, voordelen en nog veel meer! Bekijk hieronder wat elk level te bieden heeft:
1. Hart van brons: Bij het eerste level krijg je van ons altijd een leuk welkomstcadeautje. Daarnaast kun je sparen voor gratis wenskaarten en door het invullen van je verjaardagskalender ontvang je korting voor elke verjaardag.
2. Hart van zilver: In dit level spaar je voor gratis kaarten, unieke vouchers, verrassingen en cadeaus.
3. Hart van goud: In dit level spaar je voor gratis kaarten, unieke vouchers, verrassingen en cadeaus. Extraatje: je krijgt vanaf nu standaard korting op piekmomenten in het jaar.
Hebben jullie ook ledenkorting?
Nee, bij Hallmark hebben we geen ledenkorting, maar je kan wel punten sparen en daarmee hele leuke beloningen verdienen zoals gratis wenskaarten.
Wat gebeurt er met mijn punten als een bestelling wordt geannuleerd?
Wanneer je bestelling geannuleerd wordt, blijf je de punten behouden en ontvang je een voucher voor de waarde van de geannuleerde bestelling. Hiermee plaats je een nieuwe bestelling, maar spaar je geen punten, omdat je die reeds ontvangen hebt.
Hoe kan ik mijn vouchers gebruiken?
Een nieuwe voucher ontvang je per mail en is terug te vinden in jouw kaartclub account. Log in op Hallmark.be en klik in je winkelmand op ‘kortingscode gebruiken’ en selecteer de code. Lukt dit niet? Voer dan de voucher handmatig in en klik op ‘gebruiken’. Houd er rekening mee dat gebruikte vouchers niet opnieuw gebruikt kunnen worden.
Hoe lang zijn mijn punten geldig?
Je punten zijn voor altijd geldig en verlopen niet. Bij inactiviteit kan het eventueel zijn dat bepaalde voordelen worden bevroren. Je ontvangt hierover een bericht van ons. Je ontvangt deze voordelen weer zodra je een nieuwe bestelling hebt geplaatst.
Krijg ik ook punten voor een bestelling betaald met een voucher of andere actie?
Geannuleerde bestelling: Bij een geannuleerde bestelling behoud je de gespaarde punten. Voor deze annulering ontvang je eventueel een voucher voor een nieuwe bestelling. Voor deze nieuwe bestelling ontvang je geen extra punten.
Gratis bestellingen: 0 punten
Alleen een gratis wenskaart bestellen: 0 punten
Gratis postzegel: volle punten
1+1 acties: 5 punten. De betaalde kaart ontvangt volle punten
2+1 acties: 10 punten. De betaalde kaarten ontvangen volle punten
Gedeelte van de bestelling geannuleerd: volle punten
Kaart en een cadeau: 10 punten
Box bestellingen: 5 punten per kaart, maar maximaal 15 punten
Kwantumkorting: 15 punten
Andere vouchers: Bij een minimale besteding van €1,90 ontvang je punten
Adresboek
Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen aan mijn adresboek?
Om een contact toe te voegen aan je Hallmark-adresboek, ga je als volgt te werk: Ga naar “Mijn Hallmark” en klik links op “Adresboek”. Klik links op de oranje knop “+ Nieuw contact” en volg de stappen.
Hoe wijzig ik een contactpersoon in mijn adresboek?
Om een contactpersoon in je online adresboek te wijzigen, ga je als volgt te werk:
Zoek je contact die je wilt wijzigen op in je adresboek. Klik op de naam van je contactpersoon en klik rechtsboven op “Contact bewerken”. Je ziet nu de gegevens van je contactpersoon. Pas de gegevens hier aan en klik op “Opslaan”.
Hoe verwijder ik een contactpersoon uit mijn adresboek?
Om een contactpersoon te wissen, ga je als volgt te werk:
Zoek het contact die je wilt verwijderen op in je adresboek. Klik rechtsboven op ‘Contact verwijderen” en Klik dan “Verwijderen” om te bevestigen.
Let op: eenmaal gewiste contactpersonen kunnen niet teruggezet worden!
Kalender
Hoe voeg ik een kalendermoment toe aan mijn kalender?
Om een verjaardag of belangrijke gebeurtenis toe te voegen aan je Hallmark-kalender, ga je als volgt te werk:
Ga naar “Mijn account” en klik op “Kalender”. Klik vervolgens linksboven op ‘+ Nieuw moment’. Je kunt dan kiezen om een kalendermoment voor een bestaand contact toe te voegen of een nieuw contact aan te maken.
Hoe wijzig ik momenten in mijn kalender?
Om een moment in je online kalender te wijzigen, ga je als volgt te werk:
Zoek je contact die je wilt wijzigen op in je adresboek. Klik op de naam van je contactpersoon en klik rechtsboven op “Contact bewerken”. Je ziet nu de gegevens van je contactpersoon. Pas de gegevens hier aan en klik op “Opslaan”.
Hoe verwijder ik een moment uit mijn online kalender?
Om een moment te wissen, ga je als volgt te werk:
Zoek het moment dat je wilt verwijderen op in je kalender. Klik op de naam van je contact contactpersoon en klik rechtsboven op “Contact bewerken”. Naast het kalendermoment kan je klikken op het kruisje om het moment definitief te verwijderen klik je rechtsonder op de oranje knop ‘Opslaan’.
Let op: eenmaal gewiste momenten kunnen niet teruggezet worden!