1. Home
  2. Klantenservice

Meest gestelde vragen

  • Wat is de levertijd van kaarten?

    Kaarten en brievenbuspakjes worden binnen België van maandag tot en met vrijdag met Bpost bezorgt. Als je voor 18:00 uur een kaart bestelt, wordt deze in de volgende werkdag bezorgd. In België worden de kaarten op zaterdag met de pakketdienst van PostNL bezorgt. De overige dagen worden de kaarten met de brievenbus post van B-Post bezorgd.

    Alle bezorginformatie kun je vinden via onze bezorginformatie pagina.
  • Mijn bestelling is te laat aangekomen

    Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling te laat is bezorgd. Voor de bezorging zijn wij afhankelijk van PostNL en Bpost. Het kan voorkomen dat de traceer informatie onjuist is, nog niet is geupdate of een pakket later dan verwacht wordt bezorgd. Zodra je bestelling bij PostNL of Bpost is aangeleverd ontvang je een mail met de track&trace code. Houdt daarna via de link de status in de gaten.

    Is jouw bestelling na twee dagen nog niet aangekomen? Onze klantenservice helpt je heel graag verder!

    Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
    De bezorgpagina vind je hier.
  • Mijn kaart is niet aangekomen

    Wat ontzettend vervelend! Wij begrijpen je teleurstelling. Je verwacht dat je kaart is bezorgd en dat is niet gebeurd.

    Controleer het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Deze kun je vinden in Mijn Account of op je orderbevestiging die je na het maken van je bestelling per e-mail hebt ontvangen.

    Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
    De bezorgpagina vind je hier.

    Heb je andere vragen of geen Hallmark-account? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op

; ;