Oeps, heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart opnieuw maken. Hoe doe je dat?
1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Annuleer mijn bestelling'.
3 - Je kaart heeft nu de status geannuleerd.
4 - In de tussentijd heb je een kortingscode ontvangen t.w.v. je geannuleerde kaart.
5 - Selecteer je kaart bij Mijn Bestellingen en klik op 'Opnieuw gebruiken'.
6 - Pas de tekst naar wens aan en doorloop de stappen.
7 - Kies in je winkelmandje voor 'Kortingscode gebruiken' en betaal met je kortingscode.
8 - Is het gelukt? Je kunt dit altijd controleren in je Hallmark-account bij je "Mijn Bestellingen"
Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kunnen wij je bestelling dan niet meer annuleren.
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder! contact
Oeps, heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je de bezorgdatum aanpassen. Hoe doe je dat?
1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Bekijken & Aanpassen'.
3 - Klik vervolgens rechtsboven op ‘Bezorgdatum aanpassen’
4 - Kies in de kalender de nieuwe bezorgdatum en klik op de oranje knop ‘Opslaan’.
5 - Rechts in de details van de bestelling, zie je de aangepaste bezorgdatum
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder! contact
Oeps, heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je het adres aanpassen. Hoe doe je dat?
1 - Ga naar Mijn Bestellingen in Mijn Account.
2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Bekijken & Aanpassen'.
3 - Klik vervolgens rechtsboven op ‘Adres aanpassen’.
4 – Pas hier het adres aan en klik op de oranje knop ‘Opslaan’.
5 - Rechts in de details van de bestelling, zie je het aangepaste adres.
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder! contact
Ben je ingelogd? Je kunt je bestelling altijd terug vinden in Mijn Account . Als je je bestelling hebt uitgesteld, kun je deze annuleren. De uitzondering hierop zijn ballonnen. Deze kun je uiterlijk tot op 2 dagen van te voren annuleren.
Na het annuleren ontvang je een kortingscode t.w.v. het bedrag van de bestelling. Zie je de knop "Annuleer mijn bestelling' niet meer? Dan is je bestelling al onderweg naar de drukker. Helaas kun je deze dan niet meer annuleren.
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Als je kaart geprint en verstuurd is kan deze niet meer geannuleerd worden. Wij kijken graag na of we je bestelling nog kosteloos kunnen annuleren. Bel snel met onze klantenservice via 03 680 72 51, we helpen je graag verder!
Hallmark gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om het verrassen van anderen voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij jouw surfgedrag volgen. Zodoende kunnen wij advertenties en andere content aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Klik hier voor meer informatie of wijzigingen
Akkoord