Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wat is de levertijd van kaarten?

Wat is de levertijd van cadeaus?

Status van mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ik heb geen track & trace code ontvangen. Wat nu?

Bestelling is niet aangekomen / te laat

Mijn bestelling is niet aangekomen

Mijn bestelling is te laat aangekomen

Geen orderbevestiging ontvangen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Bestelling is niet naar wens

Mijn kaart en/of cadeau is beschadigd. Wat nu?

Naar buitenland versturen

Kan ik mijn kaart naar het buitenland sturen?

Kan ik mijn kaart en cadeau naar het buitenland sturen?

Algemene bezorginformatie

Wie bezorgt mijn kaart en/of cadeau?

Wat zijn de bezorgkosten?

Contact met ons

Onze medewerkers zijn elke werkdag te bereiken. Het is druk op dit moment, wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.

  • E-mail ons
  • Stel hier je vraag aan ons
  • Houd er rekening mee dat bestellingen later kunnen aankomen dan verwacht. Onze excuses en dank voor je begrip.
  • Chat met ons
  • Je kunt live chatten met één van onze medewerkers door rechts de chat te starten. Onze chat is geopend op maandag tot en met donderdag tussen 09.00 – 19.30 uur en vrijdag van 09.00 - 17.30 uur.
  • Bel ons
  • Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur. De wachtijd is op dit moment langer dan je van ons gewend bent. Wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.
  • Particulieren: 03 680 72 51
  • Maatschappelijke zetel België
  • Hallmark Cards Belgium B.V.
    Ruiterijschool 5
    B-2930 Brasschaat