Mobiele app

App downloaden

Download de Hallmark-app voor Android

Is mijn telefoon geschikt voor de Hallmark-app?

Hoe werkt de app?

Kan ik mijn adresboek gebruiken?

Kan ik mijn adresboek wijzigen?

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Kan ik een kaart die ik al gemaakt heb opnieuw gebruiken?

Kan ik mijn kaarten annuleren?

Kan ik cadeaus bestellen via de Hallmark-app?

Kan ik verschillende kaarten in één bestelling maken?

Betalen in de app

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar in de Hallmark-app?

Kan ik in de Hallmark-app met kortingscodes betalen?

Ik kreeg een foutmelding in de Hallmark-app, is mijn bestelling nu goed doorgekomen?

Contact met ons

Onze medewerkers zijn elke werkdag te bereiken. Het is druk op dit moment, wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.

  • E-mail ons
  • Stel hier je vraag aan ons
  • Houd er rekening mee dat bestellingen later kunnen aankomen dan verwacht. Onze excuses en dank voor je begrip.
  • Chat met ons
  • Je kunt live chatten met één van onze medewerkers door rechts de chat te starten. Onze chat is geopend op maandag tot en met donderdag tussen 09.00 – 19.30 uur en vrijdag van 09.00 - 17.30 uur.
  • Bel ons
  • Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur. De wachtijd is op dit moment langer dan je van ons gewend bent. Wil je snel geholpen worden? Neem dan contact met ons op via de mail of onze chatfunctie.
  • Particulieren: 03 680 72 51
  • Maatschappelijke zetel België
  • Hallmark Cards Belgium B.V.
    Ruiterijschool 5
    B-2930 Brasschaat