Mobiele app
App downloaden
Download de Hallmark-app voor iPhone en iPad
Wil je de Hallmark-app downloaden? Je kunt de Hallmark-app voor iPhone/iPad gratis downloaden in de App Store. Zoek in de app store op 'Hallmark kaart'.
Tip: zorg er voor dat je altijd update naar de nieuwste versie.
Download de Hallmark-app voor Android
Wil je de Hallmark-app downloaden? Je kunt de Hallmark-app voor Android gratis downloaden in de Play Store. Zoek in de Play store op 'Hallmark kaart'.
Tip: zorg er voor dat je altijd update naar de nieuwste versie.
Is mijn telefoon geschikt voor de Hallmark-app?
De Hallmark-app is beschikbaar voor Android Jelly Bean, v16, 4.1.x en nieuwer. Voor iOS vanaf iOS 8 wordt hij binnenkort ook beschikbaar.
Hoe werkt de app?
Kan ik mijn adresboek gebruiken?
Ja dat kan bij het adresseren van je kaart. Klik in dit scherm op 'Adresboek' en gebruik het zoekveld om in je Hallmark-adresboek te zoeken.
Kan ik mijn adresboek wijzigen?
In de Hallmark-app heb je de mogelijkheid om het adres dat je selecteert bij adresseren aan te passen in je adresboek. Tik hiervoor de geadresseerde aan, pas het adres aan en kies voor 'Opslaan in adresboek'.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Je kan je persoonlijke gegevens niet wijzigingen via de Hallmark-app. Dit kan wel via de website in "Mijn Hallmark". Je kunt je gegevens wijzigen zo vaak je wilt in Mijn Profiel.
Kan ik een kaart die ik al gemaakt heb opnieuw gebruiken?
Absoluut! Als je een Hallmark-account hebt, kun je je verstuurde kaarten opnieuw gebruiken.
Heb je een kaart gemaakt op je computer?
Ga naar Mijn Account en klik in het linkermenu op 'Mijn Bestellingen'. Selecteer de kaart die je opnieuw wilt gebruiken en klik vervolgens op 'Gebruik opnieuw'.
Heb je je kaart gemaakt in de app?
Dan kun je je kaart opnieuw gebruiken via 'Mijn Bestellingen'.
Het is (nog) niet mogelijk om een ansichtkaart die je op je gsm of tablet hebt gemaakt, opnieuw te gebruiken op je computer. We werken hard aan een oplossing om dit mogelijk te maken. Voor nu raden we je aan om je kaart opnieuw te maken op dezelfde manier als hoe je die eerder hebt gemaakt. Heb je een kaart gemaakt op je gsm? Maak die dan opnieuw op je gsm. Hetzelfde geldt voor het maken van een kaart op computer. Excuses voor het ongemak.
Kan ik mijn kaarten annuleren?
Ben je ingelogd? Je bestelde kaart kun je altijd terug vinden in Mijn Account . Als je je kaart hebt uitgesteld, kun je je kaart annuleren. Je ontvangt een kortingscode t.w.v. het bedrag van de bestelling. Je bestelling is al onderweg naar de drukker als je de knop ""Annuleer mijn bestelling"" niet meer in je account ziet. Helaas kun je deze niet meer annuleren.
Heb je je kaarten in de app gemaakt?
In de Hallmark-app is er geen mogelijkheid om je kaarten te annuleren. Je kunt dit natuurlijk wel doen via de website, zie hierboven hoe je dat doet :)
Heb je een andere vraag of nog geen Hallmark-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder!
Kan ik cadeaus bestellen via de Hallmark-app?
Cadeaus kun je niet bestellen via de Hallmark-app, wel altijd via de website deze werkt ook op je gsm en tablet.
Kan ik verschillende kaarten in één bestelling maken?
Je kan per bestelling één kaart maken, deze kan je wel naar verschillende ontvangers versturen. Wil je verschillende kaarten versturen? Maak dan meerdere orders in de Hallmark-app, of bestel via www.hallmark.be ook beschikbaar via je gsm en tablet.
Betalen in de app
Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar in de Hallmark-app?
Je kunt op de volgende manieren bij ons betalen. Alle betaalmethodes zijn gratis!
- Internetbankieren via Mistercash - Bancontact.
- Betalen met je creditcard (Mastercard of Visa).
- Betalen via iDEAL.
Wanneer je een betaalmethode kiest wordt je omgeleid buiten onze app om voor de betaling. Daarna wordt je weer naar de app terug geleid.
Kan ik in de Hallmark-app met kortingscodes betalen?
Dat kan zeker! Als je ingelogd bent in de Hallmark-app zie je in het bestelling overzicht de mogelijkheid om een kortingscode te selecteren. Je hoeft hiervoor alleen de gewenste kortingscode aan te klikken en af te rekenen. Als je niet ingelogd bent kun je zelf de kortingscode intypen via 'handmatig invoeren'. Meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken is op dit moment nog niet mogelijk.
Ik kreeg een foutmelding in de Hallmark-app, is mijn bestelling nu goed doorgekomen?
Wanneer je van ons een orderbevestigingsmail hebt ontvangen kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt. Heb je een Hallmark-account en staat je bestelling bij je "Mijn Bestellingen", dan is je bestelling goed doorgekomen en verwerkt. Heb je toch twijfels over je bestelling of een andere vraag? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.