* i exclusief postzegel

Hoe meer kaarten, hoe meer korting!

[ChooseCard.PriceInfoText.nl-BE]

Per kaart
1 - 4 kaarten 2,95
5 - 9 kaarten 2,07
10 - 19 kaarten 1,92
20 - 29 kaarten 1,77
30 - 99 kaarten 1,48
100 - 500 kaarten 1,18
500 kaarten Neem contact op

Meerdere kaarten naar jezelf sturen? Dat kan in de volgende stappen.

  • Ma-do voor 18.00 uur besteld = morgen bezorgd!
  • Klanttevredenheid: 9
  • Leden sparen voor gratis kaarten

Hallmark

De mooiste kaarten, vers van onze eigen designafdeling.

Stap-voor-stap

  1. Kies een kaart
  2. Kies een formaat in de volgende stap. Bijvoorbeeld XL!
  3. Voeg eventueel een foto of tekstje toe
  4. Vul het adres in, kies de bezorgdatum en versturen maar!

Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd van kaarten?

    Kaarten en brievenbuspakjes worden binnen België van maandag tot en met vrijdag met Bpost bezorgt. Als je voor 18:00 uur een kaart bestelt, wordt deze in de volgende werkdag bezorgd. In België worden de kaarten op zaterdag met de pakketdienst van PostNL bezorgt. De overige dagen worden de kaarten met de brievenbus post van B-Post bezorgd.

    Alle bezorginformatie kun je vinden via onze bezorginformatie pagina.
  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Kaarten zijn jammer genoeg niet traceerbaar. Je kunt deze dus niet volgen, maar worden normaal gesproken de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een andere bezorgdatum hebt gekozen.

    Als je cadeau door de brievenbus past (zoals bijvoorbeeld chocoladetelegrammen), wordt het bezorgd samen met de reguliere post. Je kunt deze dus niet volgen, maar worden normaal gesproken de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een andere verstuurdatum hebt gekozen.

    Cadeaus die met pakketpost worden verstuurd, kun je wél volgen. In je Mijn Hallmark vind je je Track & Trace code. Als je geen account hebt, kun je je Track & Trace code terugvinden in je mailbox.
  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

    Na de betaling ontvang je direct onze orderbevestiging per e-mail. Wellicht is deze in je spam/ongewenste mailbox terecht gekomen. Is de betaling gelukt?

    Zie je je bestelling wel in "Mijn Account" staan bij je "Mijn Bestellingen"? Dan is je bestelling goed doorgekomen en verwerkt. Zo niet, onze klantenservice helpt je heel graag verder!
  • Mijn kaart is niet aangekomen.

    Wat ontzettend vervelend! Wij begrijpen je teleurstelling. Je verwacht dat je kaart is bezorgd en dat is niet gebeurd.

    Controleer het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Deze kun je vinden in Mijn Account of op je orderbevestiging die je na het maken van je bestelling per e-mail hebt ontvangen.

    Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.
    De bezorgpagina vind je hier.

    Heb je andere vragen of geen Hallmark-account? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
  • Mijn kaart is beschadigd

    Allereerst onze excuses voor dit vervelende voorval. Wat ontzettend jammer! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze klantenservice helpt je heel graag verder!
  • Ik heb geen verzendbevestiging met track&trace code ontvangen

    Cadeaus die met pakketpost worden verstuurd of bestellingen die via de koerier worden verstuurd, hebben een traceernummer. Je ontvangt dit nummer per e-mail op de dag dat we je bestelling versturen. Heb je geen traceernummer ontvangen per mail? Laat je het ons dan even weten?

    Meer informatie nodig? Neem dan even contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
  • Wat zijn de verzendkosten van een wenskaart?

    De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van je kaart en het gewenste bezorgmoment. De kosten variëren van € 0,96 t/m € 3,95. Klik hier voor meer informatie.
  • Mijn bestelling is niet/te laat aangekomen

    Is jouw bestelling niet geleverd op de gewenste bezorgdag? Wat ontzettend vervelend! We begrijpen je teleurstelling. Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is of omdat de ontvanger niet thuis was.

    Controleer je email om te zien of we je hierover hebben geïnformeerd. Indien de track&trace pagina niet is bijgewerkt terwijl de gewenste bezorgdag voorbij is, kan er iets anders mis zijn gegaan met de levering. Neem dan hier contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee!
  • Wie bezorgt mijn kaart/brievenbuspakje?

    Alle kaarten en brievenbuspakjes worden in Nederland bezorgd door PostNL, en in België door B-Post.
  • In welke envelop wordt mijn kaart verstuurd?

    Alle kaarten worden verstuurd in een luxe envelop bedrukt met onze (subtiele) huisstijl. De enveloppen zijn gemaakt van hoge kwaliteit linnen-look papier. Hier vind je meer informatie over onze enveloppen & verpakkingen. Ansichtkaarten worden vanzelfsprekend zonder envelop verstuurd.
* exclusief postzegel
Ma-do voor 18.00 uur besteld = morgen bezorgd! Kies deze kaart

Andere mensen kozen...